Podążaj za trendami! Zmieniające się potrzeby klientów hoteli premium

Niektóre aspekty doświadczenia gości w hotelach są ponadczasowe.

Podążaj za trendami! Zmieniające się potrzeby klientów hoteli premium
fot.

Niektóre aspekty doświadczenia gości w hotelach są ponadczasowe. Podróżni zazwyczaj oczekują przyjaznej atmosfery, czystości, estetycznego pokoju, wspaniałych widoków za oknem, możliwości zorganizowania spotkań biznesowych. Jednak wraz z pojawiającymi się nowymi technologiami, hotele muszą nadrabiać zaległości, aby być na bieżąco z potrzebami gości. Czego oczekują klienci hoteli?

Stały kontakt, który daje poczucie bezpieczeństwa

Po cenie i lokalizacji to właśnie możliwość utrzymywania stałego kontaktu z pracownikami hotelu jest aktualnie najważniejszym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zabukowaniu danego pokoju. Ludzie decydują się na coraz dalsze i droższe podróże, dlatego chcą mieć pewność, że w razie jakichkolwiek nieprzyjemności wystarczy jedno kliknięcie, aby uzyskać niezbędną pomoc. Aplikacje mobilne dla hoteli, takie jak Ilumioapp, są więc kluczowe dla wszystkich gości, którzy spodziewają się obsługi na najwyższym poziomie.

Mobilnego zameldowanie i wymeldowanie

Mobilne rezerwacje są możliwe już od dłuższego czasu, ale korzystanie ze smartfona w branży hotelarskiej nie powinno się na tym kończyć. Telefon jest narzędziem, z którym większość osób nie rozstaje się nigdy, dlatego można je wykorzystać do delegowania praktycznie wszystkich możliwych zdań w hotelu. Ilumioapp oferuje m.in. przekształcenie telefonu w klucz pokojowy, dzięki czemu gość nie musi martwić się tym, o której godzinie dotrze na miejsce. Może również wymeldować się wyłącznie przy pomocy smartfona, zapłacić za swoją wizytę jednym kliknięciem i wyjechać z hotelu – bez oczekiwania w kolejce, ustawiania się w recepcji.

Spełnianie potrzeb w przeciągu chwili

Goście hoteli premium chcą, aby personel był w każdej chwili na ich wezwanie. Bez odpowiedniej technologii osiągnięcie takiego rezultatu jest prawie niemożliwe. Aplikacje mobilne do obsługi hotelowej ułatwiają pracownikom wykonywanie swoich czynności, a klientom określenie tego, czego dokładnie chcą. Choć automatyzacja jest już tak powszechnym zjawiskiem, że większość osób nawet jej nie kwestionuje, to jednak płacąc za noc w hotelu większe kwoty, ludzie chcą wiedzieć, że ktoś ciągle o nich dba.

Ta potrzeba łączy się z kolejną funkcją Ilumioapp – sugerowaniem najlepszych atrakcji w danej okolicy, najbardziej cenionych restauracji, planowaniem dnia wedle oczekiwań klienta. Posiadając taką aplikacje zapewnia się gościom nie tylko ciągły dostęp do informacji o lokalnych wydarzeniach, ale również bierze się czynny udział w ich odpoczynku.

Tagi: hotele

Data publikacji: 2018-09-04 | Liczba wyświetleń: 3885